מכתב מקדים לקורות החיים נועד לייצר סקרנות ועניין לפתוח את קורות החיים ששלחת.
נכון, לא כל המגייסים קוראים את המכתב המקדים,
אבל בשביל ה-50% שכן, שווה להתאמץ.
המכתב המקדים צריך להיות ממוקד ושיווקי ולייצר עבורך חיבור אישי עם המגייס.
הקדמה: חשוב להפריד את המכתב מקורות החיים ולכתוב אותו בגוף המייל.
הפנייה: בראש המכתב כדאי לייצר פנייה אישית. אם הופנית דרך איש קשר – מוטב לציין זאת בתחילת המייל/הפנייה.
מיקוד: המכתב צריך להיות קצר וקולע, 5-10 השניות שהמגייסים מקדישים לקריאתו הם הזמן שלך לזרוח.
חשיבה דרך עיניי המעסיק – דמיינו מה הייתם רוצים לקבל ממועמד מוצלח לתפקיד.
חידוש: אל תחזרו על קורות החיים, אלא שתפו במשהו שאינו מופיע בהם וידגיש את התאמתכם לתפקיד.
חיבור אישי: ספרו כיצד אתם מתחברים למותג, כמה התפקיד/הארגון נראים לכם ולמה (בהתייחס למידע שאספתם ולהיסטוריה האישית שלכם עם המותג).
שיווק: שתפו בהישגים ובתכונות שלכם – אלו שמצופים ממי שימלא את התפקיד אליו אתם שואפים (מבלי להפריז).
סגירה: כתבו משפט סוגר שבו אתם מציינים שיש לכם עוד הרבה מה לספר ושתשמחו להיפגש.